e-mail: bpwiola@op.pl
Tel.: +48 32 42 26 335
Kom.: +48 600 288 730
Twoje podróże małe i duże :-)

Informacje i porady

Co warto wiedzieć , czyli porady dla klientów 


Przejazd autokarem


Przejazd odbywa się autokarami wyposażonymi w klimatyzację, video, barek WC. Prosimy zwrócić uwagę na klimatyzację, która szczególnie przy wyjątkowo wysokich temperaturach musi być tak dostosowana, aby nie wywołać szoku termicznego. Zaznaczamy, że  toaleta w autokarze jest zbiornikiem zamkniętym, opróżnianym na specjalnie do tego przystosowanych stacjach, zatem prosimy o wyrozumiałość w przypadku jej zapełnienia. W autokarach obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i spożywania alkoholu. Organizator nie odpowiada za uciążliwości spowodowane złym zachowaniem uczestników imprezy, za opóźnienia spowodowane postojami na granicach, warunkami klimatycznymi oraz awariami natury technicznej.

Standardowy bagaż na osobę to 20 kg, prosimy nie pakować do bagażu głównego dokumentów, voucherów, czeków, itp.Za rzeczy pozostawione w autokarze organizator nie ponosi odpowiedzialności. Zabrania się pakowania materiałów niebezpiecznych. Dostęp do  bagażu w lukach podczas podróży jest ograniczony.


Przelot samolotem


Turyści zobowiązani są do kontaktu z biurem na 2 dni przed wylotem, celem potwierdzenia godzin wylotu oraz  zobowiązani są do stawienia się na lotnisku na dwie godziny przed wylotem, gdzie przedstawiciel biura wyda bilet w  obie strony, który należy  posiadać  na drogę powrotną. Do odprawy biletowo -  bagażowej turyści udają się samodzielnie z dokumentami podróżnymi oraz paszportem. Miejsca w samolocie nie są numerowane, turyści zajmują je zgodnie z informacjami uzyskanymi podczas odprawy. Pierwszy i ostatni dzień pobytu przeznaczony jest na przelot, a nie na właściwy pobyt. Z uwagi, iż przelot odbywa się samolotami czarterowymi, zmiany godzin wylotu mogą nastąpić nawet na krótko przed odlotem. Zdarza się, iż nawet po odprawie zmieniana jest godzina wylotu. Biuro podróży może zabronić wejść na pokład samolotu turystom w stanie nietrzeźwym oraz tym, którzy swoim zachowaniem narażają pracowników biura na nieprzyjemności lub istnieje podejrzenie, że mogą narazić na nieprzyjemności innych pasażerów rejsu. W takim przypadku klient nie ma prawa dochodzić roszczeń w przypadku nie skorzystania z imprezy. Prosimy o zrozumienie tego zapisu, którego celem jest zabezpieczenie bezpieczeństwa i spokojnej podróży . Turyści uprawnieni są do bezpłatnego przewozu bagażu do 20 kg oraz bagażu podręcznego. Przekroczenie tego limitu powoduje naliczenie stosownych opłat podczas odprawy bagażowej,  zgodnie z przepisami danych linii obsługujących czarter . Dziecko do 2 lat (Infant), nie posiadające własnego fotela uprawnione jest do przewozu bagażu podręcznego do 5 kg. W bagażu podręcznym, sprawdzanym przez służby bezpieczeństwa portu lotniczego,  nie mogą znajdować się żadne przedmioty niebezpieczne np. scyzoryk, penseta, pilnik do paznokci, w przypadku wykrycia takiego przedmiotu turysta zostanie poproszony o jego pozostawienie. Przelot odbywa się bez przedstawiciela biura. Jeżeli podczas rejsu dojdzie do uszkodzenia bagażu,  należy ten fakt zgłosić obsłudze lotniska niezwłocznie po przylocie,  okazując kwit nadania bagażu otrzymany podczas odprawy. Za zniszczenie bądź zgubienie bagażu odpowiada linia lotnicza.

Transfer


Po przylocie na lotnisko oczekuje na grupę rezydent, który kieruje turystów do odpowiedniego autokaru transferowego celem przewiezienia ich do miejsca zakwaterowania.

Rzeczy cenne


Radzimy nie pozostawiać w pokojach cennych rzeczy tj. czeki, pieniądze, paszporty, kamery itd. Bezpiecznie jest złożyć wszystkie kosztowności w sejfie hotelowym.



Rezydent


Podczas pobytu klientami opiekuje się rezydent, który nie zawsze mieszka w hotelu z uczestnikami. Do zadań rezydenta należy pomoc w zakwaterowaniu, przyjmowanie zapisów na wycieczki fakultatywne, organizacja transferów. Na spotkaniu organizacyjnym rezydent podaje informacje  gdzie urzęduje, jak można się z nim skontaktować, kiedy odbywa spotkania ( zgodnie z planem wywieszonym na tablicy ogłoszeń biura). Do rezydenta należy zgłosić wszelkie problemy.



WYCIECZKI FAKULTATYWNE

  • W trakcie pobytu w miejscowości wypoczynkowej organizowane są wycieczki fakultatywne (nie objęte ramowym programem imprezy), obejmujące zwiedzanie najbardziej znanych i interesujących zakątków w danym kraju lub poznanie miejscowych obyczajów.

  • Opłaty za imprezy fakultatywne pobiera pilot/rezydent w miejscu pobytu.

  • Udział w imprezach fakultatywnych jest dobrowolny.

  • Wycieczki fakultatywne, tak grupowe jak i indywidualne, odbywające zwłaszcza te odbywające się statkami, mogą nie dochodzić do skutku w szczególności z powodu nieodpowiedniej pogody i/lub zbyt małej liczby chętnych.



                                                                                                                                                                                                                                                   
Korzystanie z serwisu www.biuropodrozywiola.pl jest równoznaczne z akceptacją regulaminu Opublikowane na stronach ww.biuropodrozywiola.pl
informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2011   Wykonanie: studiotomcom.pl       Polecamy: autoturek.pl


 

Zapytaj nas

 

o najlepsze



ceny wakacji. 


Mamy je


dla Ciebie !


 32 4226335,


 600 288 730


bpwiola@op.pl